Am incercat sa facem tarifele noastre cat mai convenabile  posibil, astfel incat societatile cu un volum mai mic de activitate sa plateasca o suma care sa nu ii puna in dezavantaj fata de companiile cu un volum mare de activitate.

Oferim servicii personalizate de contabilitate la preturi atractive si ne mandrim cu relatiile pe care le-am construit cu clientii nostrii de la infiintarea companiei in anul 2001. Va invitam sa verificati lista noastra de servicii si va incurajam sa ne contactati cu orice intrebari.

•evidenta contabila computerizat (analitic si sintetic);

•elaborarea si punerea in aplicare a planului general de conturi, adaptat la activitatile desfasurate de catre client;

•contabilizarea tuturor operatiunilor patrimoniale;

•intocmirea computerizat a urmatoarelor jurnale: jurnal de casa, jurnal de vinzari, jurnal de cumparari, jurnal de banca;

•intocmirea planului anual de amortizare a mijloacelor fixe;

•intocmirea lunara a balantei de verificare;

•intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale periodice privind TVA, accize, impozit pe profit si dividende;

•intocmirea computerizata a registrului jurnal, cartea mare si registrului inventar;

•intocmirea si depunerea bilanturilor contabile;

•servicii salarizare

In serviciile de salarizare se includ :

– stat lunar;
– pontaj lunar;
– declaratia 112;
– ordine de plata pentru impozit si bugetul asigurari ;
– adeverinte venituri si sanatate;
– intocmire contract de munca si acte aditionale;
– raport salariat REVISAL
– adeverinta vechime;
– registru salariati;
– transmitere REVISAL.

Pentru serviciile efectuate , tarifele estimative sunt urmatoarele:

Volum mic de documente fiscale : pana la 50 de documente – 150 lei / luna.

Volum mediu de documente fiscale : 50 – 75 documente – 200 lei /luna.

Volum mare documente fiscale : 75 – 100 documente – 250 lei/ luna.

Peste 100 de documente fiscale tariful este negociabil in functie de activitatea clientului. Tarifele includ intocmirea bilantului anual si semestrial (dupa caz), pentru un contract care s-a derulat pe o perioada de minim un an calendaristic.

Prin documente fiscale intelegem: factura fiscala emisa sau primita, chitanta fiscala emisa sau primita, bon fiscal emis sau primit, operatiune in banca si alte operatiuni in registrul de casa.

Pentru salarizare se plateste un tarif de 25 lei / salariat.
Documentele primare ale firmei si situatiile contabile pentru luna care s-a lucrat se vor restitui clientului cel mai tarziu la primirea urmatoarelor documente primare. Toate situatiile contabile pentru luna lucrata se vor transmite clientului in format PDF pe e-mail.

Pastrarea documentelor contabile pe durata prevazuta de lege, este obligatia exclusiva a clientului.

Nu ne ocupam de emiterea si inregistrarea actelor administrative ale societatii dumneavoastra indiferent de autoritatea statului la care se inregistreaza.